• Συνεχίστηκε και εφέτος η παράδοση των αποφοίτων των Αρσακείων Σχολείων να εισάγονται στα ΑΕΙ σε ποσοστά πάνω από το 95%
• 593 υποψήφιοι από τους 624, δηλαδή ποσοστό 95,03% των αποφοίτων των Αρσακείων, εισάγονται και εφέτος στα ΑΕΙ
• 547 απόφοιτοι των Αρσακείων εισάγονται σε ΑΕΙ, ενώ 45 σε ΤΕΙ
• 547 απόφοιτοι των Αρσακείων εισάγονται σε ΑΕΙ, ενώ 45 σε ΤΕΙ
• Ειδικότερα:
Αρσάκεια Αθηνών: διαγωνίσθηκαν 502 μαθητές, πέτυχαν 481Αρσάκειο Θεσσαλονίκης: διαγωνίσθηκαν 71 μαθητές, πέτυχαν 63Αρσάκειο Πατρών: διαγωνίσθηκαν 51 μαθητές, πέτυχαν 49
• Συγκεκριμένα εισάγονται:
Πολυτεχνείο 144Ιατρική 29Νομική 42Φυσική – Χημεία 32Βιολογία 18Οικονομικά 30Πολιτική Επιστήμη – Διοίκηση Επιχειρήσεων 66Εκπαιδευτικές Σχολές 43Πληροφορική 17άλλες Σχολές 112
• 102 απόφοιτοι των Αρσακείων Σχολείων συμπεριλαμβάνονται στις 15 πρώτες θέσεις επιτυχόντων στα Πανεπιστήμια
Αρσάκεια Αθηνών: διαγωνίσθηκαν 502 μαθητές, πέτυχαν 481Αρσάκειο Θεσσαλονίκης: διαγωνίσθηκαν 71 μαθητές, πέτυχαν 63Αρσάκειο Πατρών: διαγωνίσθηκαν 51 μαθητές, πέτυχαν 49
• Συγκεκριμένα εισάγονται:
Πολυτεχνείο 144Ιατρική 29Νομική 42Φυσική – Χημεία 32Βιολογία 18Οικονομικά 30Πολιτική Επιστήμη – Διοίκηση Επιχειρήσεων 66Εκπαιδευτικές Σχολές 43Πληροφορική 17άλλες Σχολές 112
• 102 απόφοιτοι των Αρσακείων Σχολείων συμπεριλαμβάνονται στις 15 πρώτες θέσεις επιτυχόντων στα Πανεπιστήμια
Ενδεικτική μνεία ονομάτων αποφοίτων των Αρσακείων Σχολείων που πρώτευσαν:
Πουλάκη Αικατερίνη | 3η στην Ιατρική Αθήνας |
Κωνσταντίνου Ελένη | 3η στην Ιατρική Πάτρας |
Γιαμούρη Στυλιανή | 4η στην Ιατρική Αθήνας |
Ρες Γεώργιος | 7ος στην Ιατρική Πάτρας |
Κόλλιας Μελέτιος | 9ος στην Ιατρική Αθήνας |
Σεμένογλου Ιωάννα | 1η Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ |
Χατζημανωλάκης Μιχαήλ | 1ος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ |
Χρόνη Ευσταθία | 3η Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών ΕΜΠ |
Λεντζάρης Δημήτριος | 4ος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΜΠ |
Καβάκου Μυρτώ | 4η Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πάτρας |
Καζάκης Απόστολος | 4ος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλονίκης |
Τσιλιγιάννης Άνθιμος | 4ος Μηχανολόγων Μηχανικών Θεσσαλονίκης |
Μπλέτσος Γεώργιος | 6ος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ |
Kαλοϊδάς Σοφοκλής | 6ος Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ |
Σχοινάς Χρήστος | 6ος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Βόλου |
Ευθυμίου Δημήτριος | 7ος Μηχανολόγων Μηχανικών Δυτικής Μακεδονίας |
Μεταξόπουλος Γεώργιος | 8ος Εφαρμ. Μαθηματικών κ΄ Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ |
Μπρης Θεόδωρος | 8ος Χημικών Μηχανικών Πάτρας |
Ταραντίλης Κύριλλος | 8ος Μηχανολόγων Μηχανικών Πάτρας |
Καρδαράκος Γρηγόριος | 8ος Μηχανολ. και Αεροναυπηγών Μηχανικών Πάτρας |
Ψημμένου Ζωή | 9η Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πάτρας |
Μαμάης Στέφανος | 9ος Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ |
Ξηνταροπούλου Ιωάννα | 9η Χημικών Μηχανικών Πάτρας |
Χονδρογιώργης Χριστόδ. | 9ος Χημικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης |
Βαζελάκης Μάριος | 10ος Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας |
Γιατρά Έφη-Ειρήνη | 4η στη Νομική Θεσσαλονίκης |
Λεντάκης Ανδρέας | 6ος στη Νομική Αθήνας |
Παπαναστασίου Αλίκη-Αθηνά | 8η στη Νομική Αθήνας |
Νικολάου Κατερίνα | 7η στη Φαρμακευτική Αθήνας |
Γάνος Χρήστος | 9ος στη Φαρμακευτική Αθήνας |
Φωτοπούλου Αναστασία | 1η Χρηματοοικον. κ' Τραπεζικής Διοικητικής Πειραιά |
Λαγουβάρδος-Κοτρώνης Ορ. | 2ος Οικονομικών Επιστημών Αθήνας |
Λάττας Αλέξανδρος | 3ος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Αθήνας |
Αθανασιάδης Αλέξανδρος | 5ος Πληροφορικής Οικονομικό Αθηνών |
Κουτσουράδης Γεώργιος | 7ος Οικονομικών Επιστημών Πάτρας |
Μάργαρη Παρασκευή | 8η Χρηματοοικον. και Τραπεζικής Διοικητικής Πειραιά |
Λαζαρίδη Ελένη | 10η Διεθν. και Ευρωπ. Οικονομικών Σπουδών Αθήνας |
Χαραλάμπους Μελίνα | 3η Δημόσια Διοίκηση Αθήνας |
Φλέσσα Μαρία-Ελπίδα | 7η Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Αθήνας |
Λάμπρου Ιωάννης | 7ος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας Αθήνας |
Δασκαρόλη Λυδία | 10η Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Αθήνας |
Βρασίδα Αικατερίνη | 10η Διοίκηση Επιχειρήσεων Πάτρας |
Σταυροπούλου Νικολ. | 6η Πολιτικής Επιστήμης και Διεθν. Σχέσεων Πελοποννήσου |
Θεοδωρίκου Δάφνη | 5η Χημεία Αθήνας |
Σπηλιωτοπούλου Αγγελική | 4η Γεωλογία Πάτρας |
Παπαγιαβή Αλεξάνδρα | 6η Γεωλογία Πάτρας |
Μητροπούλου Χριστίνα-Ουρανία | 8η Γεωλογία Πάτρας |
Απέργης Λέανδρος | 1ος Γεωπονική Θεσσαλονίκης |
Μυλωνά Χρυσάνθη | 3η Φιλολογία Θεσσαλονίκης |
Κουπέγκου Άννα | 4η Ιστορίας και Αρχαιολογίας Θεσσαλονίκης |
Κεκάτου Μαριάννα | 9η Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας |
Λαϊνά Σάρα | 9η Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας |
Μπράιτ Κλεοπάτρα | 5η Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πελοποννήσου |
Σπηλιωτοπούλου Γεωργία-Ηώ | 9η Θεωρίας και Ιστορίας τής Τέχνης ΑΣΚΤ |
Σταυράκης Ανδρέας | 1ος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών τής Τέχνης Ιωαννίνων |
Μπουλαμάτσης Δημήτριος | 3ος Βιοτεχνολογίας Αθήνας |
Γιαχπάι Αρίων | 6ος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Θεσσαλονίκης |
Χαλκιά Ιωάννα | 1η Θεατρικών Σπουδών Θεσσαλονίκης |
Κατσίγερα Άννα | 6η Γεωγραφίας Χαροκόπειο |
Δοβλέτογλου Ευαγγελία | 1η Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης Αιγαίου |
Τι λένε για το Σχολείο τους οι απόφοιτοι:
Πρωτιά στους Μηχανολόγους Μηχανικούς ΕΜΠ
Μιχάλης Χατζημανωλάκης, Β΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,70)
Είμαι στο Αρσάκειο από το Νηπιαγωγείο. Ο χώρος στην Εκάλη, όπου είμαι από το δημοτικό, είναι σαν δεύτερο σπίτι μου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γι’ αυτά τα 13 χρόνια που πέρασα εκεί και βέβαια για τις γνώσεις που αποκόμισα. Στο δημοτικό, για παράδειγμα, δεν χρειάστηκε να κάνω ιδιαίτερο μάθημα ξένης γλώσσας, αρκούσε η διδασκαλία στο Σχολείο και μάλιστα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Το ίδιο συνέβη ακόμα και εφέτος: σε δύο μαθήματα των Πανελληνίων δεν χρειάστηκε να ενισχυθώ με φροντιστήριο ή ιδιαίτερα μαθήματα.
3 μαθητές μας στην 1η δεκάδα τής Ιατρικής Σχολής Αθήνας
Κατερίνα Πουλάκη: 3η, Α΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,57)
Στέλλα Γιαμούρη: 4η, Α΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,58)
Μελέτης Κόλλιας: 9ος, Α΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,42)
Κατερίνα: Το Αρσάκειο, στο οποίο φοιτώ από το νηπιαγωγείο, έχει παίξει σημαντικό ρόλο στη συγκρότησή μου ως μαθήτριας αλλά και στη διαμόρφωση τού χαρακτήρα μου. Το Αρσάκειο προσφέρει ΠΑΙΔΕΙΑ μέσα σε ένα κλίμα ευχάριστο και φιλικό. Οι καθηγητές είναι πολύ καλοί και σε υποστηρίζουν. Βέβαια είναι και τα φροντιστήρια απαραίτητα, αλλά οι καθηγητές μας στο Σχολείο ήταν πολύ κοντά μας και μας εμψύχωναν.
Μελέτης: Ήρθα στο Αρσάκειο στο λύκειο από την Ιόνιο. Είμαι ευχαριστημένος από τη μετάβασή μου αυτή. Στο λύκειο, λοιπόν, θα ξεχώριζα τους καθηγητές που, ειδικά στην Γ΄ τάξη, είναι πολύ κοντά στους μαθητές και στα κρίσιμα μαθήματα των Πανελλαδικών προσέφεραν ουσιαστική βοήθεια. Το σημαντικό σε έναν καθηγητή είναι να ψάχνει αρκετά τη δουλειά του, να μη μένει στο σχολικό εγχειρίδιο και αυτό ήταν η καθημερινότητα στο Αρσάκειο.
3 μαθητές μας στην πρώτη δεκάδα τής Νομικής Σχολής
Έφη Γιατρά, 4η, Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης (19,52)
Ανδρέας Λεντάκης, 6ος, Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού (19,42)
Αλίνα Παπαναστασίου, 8η, Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού (19,43)
Έφη: Η πορεία μου στο Αρσάκειο ξεκινάει από το δημοτικό. Πέρα από τις γνώσεις που μου έδωσε, απέκτησα πλούσιες εμπειρίες, γιατί εκμεταλλεύτηκα τις πάμπολλες ευκαιρίες που προσφέρει για συμμετοχή σε εξωσχολικά προγράμματα: Ρητορικούς Αγώνες, θεατρικά δρώμενα, επιστημονικά συνέδρια, διεθνείς διαγωνισμούς. Κάτι άλλο που έζησα στα σχολικά μου χρόνια ήταν αυτό το πνεύμα τής ομαδικότητας που μας κάνει να μιλάμε για «αρσακειακή οικογένεια».
Ανδρέας: Από το νηπιαγωγείο μέχρι την Γ΄ λυκείου βρέθηκα σε ένα πολύ καλό περιβάλλον, με πολύ καλούς δασκάλους και καθηγητές. Θέλω να τους ευχαριστήσω και για τις γνώσεις που μου προσέφεραν και για τη γενικότερη στάση τους που μου υποδείκνυε τρόπους για να προσπαθώ. Η επιρροή τους ήταν πολύ σημαντική και βρίσκονταν κοντά μου σε ό,τι χρειαζόμουν. Το ίδιο θέλω να πω και για τους συμμαθητές μου, που με την παρέα τους αποφορτιζόμουν σε δύσκολες στιγμές, όπως αυτή των Πανελλαδικών, που συζητούσαμε όλα μας τα προβλήματα. Το Σχολείο ως εξωτερικό περιβάλλον, ως χώρος βοηθάει και τη μελέτη και παράλληλα και τη χαλάρωση. Είχα λοιπόν, θεωρώ, πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους υποψηφίους.
Αλίνα: Είμαι στο Αρσάκειο από το νηπιαγωγείο. Όλες οι παιδικές αναμνήσεις μου είναι συνδεδεμένες με αυτό το Σχολείο. Αγάπησα το Αρσάκειο χάρη στις δραστηριότητες που προσέφερε και φυσικά λόγω των γνώσεων που μου έδωσε, αλλά κυρίως για τον τρόπο που με μύησε στη γνώση. Συνάντησα αξιόλογους καθηγητές που με βοήθησαν πολύ με τον τρόπο που έκαναν το μάθημα, με τον τρόπο που στάθηκαν δίπλα μου σε κάθε μου δυσκολία. Μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχω σε διάφορες δραστηριότητες, όπως οι ρητορικοί αγώνες, οι θεατρικές παραστάσεις, οι Αγώνες Λόγου και Τέχνης, δραστηριότητες που μου προσέφεραν πολύτιμες εμπειρίες και γνώση, που πιστεύω ότι ένα παιδί μπορεί να αξιοποιήσει πολύ καλύτερα από τα βιβλία που διαβάζει.
Πρωτιά στους Χημικούς Μηχανικούς ΕΜΠ
Ιωάννα Σεμένογλου, Α΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,03)
Πρωτιά στους Χημικούς Μηχανικούς ΕΜΠ
Ιωάννα Σεμένογλου, Α΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,03)
Ξεκίνησα τη σχολική μου ζωή στο Αρσάκειο από το νηπιαγωγείο. Ήταν η πρώτη ομάδα στην οποία εντάχθηκα, μια μικρή κοινωνία. Από εκεί βγήκαν αρχικά οι παρέες, οι φίλοι. Αλλά εκτός από το κοινωνικό πλαίσιο, το Αρσάκειο, με τις αρχές και την ευρύτερη παιδεία που προσφέρει, με βοήθησε να διαμορφώσω την προσωπικότητά μου και ένα πλαίσιο αξιών, παράλληλα με τις ποικίλες άλλες επιδράσεις που δέχτηκα μέχρι σήμερα. Νιώθω ευνοημένη που φοίτησα στο Αρσάκειο σε σχέση με άλλους συνομηλίκους μου, και για τις παραπάνω ώρες μαθήματος που έχει εντάξει στο καθημερινό του πρόγραμμα και για την όρεξη που είχαν οι καθηγητές να μας βοηθήσουν.
Αργυρό μετάλλιο στον Διεθνή Διαγωνισμό Αστρονομίας
Αργυρό μετάλλιο στον Διεθνή Διαγωνισμό Αστρονομίας
Περικλής Οκαλίδης, Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης (19,25)
30ός στην Ιατρική Θεσσαλονίκης, έγινε δεκτός στο Τμήμα Φυσικής και Αστρονομίας τού Πανεπιστημίου τού Εδιμβούργου
Είμαι στο Αρσάκειο από την Α΄ Γυμνασίου. Κάτι που κάνει το Σχολείο να ξεχωρίζει είναι ότι προσφέρει πολλές ευκαιρίες στους μαθητές να συμμετέχουν σε δραστηριότητες ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους. Επίσης το κλίμα δεν είναι τόσο «αυστηρό», όπως σε άλλα ιδιωτικά. Η ατμόσφαιρα είναι πιο ζεστή, πιο ανθρώπινη. Οι καθηγητές ήταν εξαιρετικοί, οπότε και από πλευράς παιδείας ξεχωρίζει.
30ός στην Ιατρική Θεσσαλονίκης, έγινε δεκτός στο Τμήμα Φυσικής και Αστρονομίας τού Πανεπιστημίου τού Εδιμβούργου
Είμαι στο Αρσάκειο από την Α΄ Γυμνασίου. Κάτι που κάνει το Σχολείο να ξεχωρίζει είναι ότι προσφέρει πολλές ευκαιρίες στους μαθητές να συμμετέχουν σε δραστηριότητες ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους. Επίσης το κλίμα δεν είναι τόσο «αυστηρό», όπως σε άλλα ιδιωτικά. Η ατμόσφαιρα είναι πιο ζεστή, πιο ανθρώπινη. Οι καθηγητές ήταν εξαιρετικοί, οπότε και από πλευράς παιδείας ξεχωρίζει.
Πρωτιά στο Τμήμα Θεάτρου Θεσσαλονίκης
Ιωάννα-Μαρκέλλα Χαλκιά, Αρσάκειο Θεσσαλονίκης (17,92)
Η πολύτιμη υποστήριξη στις προσπάθειές μας από το Σχολείο ήταν καθοριστική. Προσωπικά, χωρίς φροντιστηριακή υποστήριξη, αλλά με μεθοδική δουλειά στο πλαίσιο τού σχολείου έφθασα στο επιθυμητό αποτέλεσμα και οφείλω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» ιδιαίτερα στους καθηγητές τής κατεύθυνσης που επέλεξα, καθώς, πέρα από τις γνώσεις που μου προσέφεραν, με βοήθησαν να καταλάβω πως σε τέτοιους καιρούς ένας είναι ο δρόμος: αυτός τής βαθιάς επιθυμίας. Μονάχα αυτός χαρίζει τη δύναμη που απαιτεί η ζωή.
Απόστολος Καζάκης, 4ος στους Αρχιτέκτονες Μηχανικούς Θεσσαλονίκης (18,95)
Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης
Μια δύσκολη και απαιτητική χρονιά, καθοριστική για τη μελλοντική πορεία μου, έφθασε αισίως στο τέλος της. Βλέποντας τα αποτελέσματα αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά και ανακούφιση. Παράλληλα θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου προς το Σχολείο και τους καθηγητές μου, που με την εξαιρετική δουλειά τους και τη συνεχή υποστήριξή τους συνέβαλαν καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων μου.
Άννα-Μαρία Πεκρίδου, 32η στη Νομική Θεσσαλονίκης (19,12)
Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης
Μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία δεν μπορεί να χτιστεί μέσα σε μια μέρα. Ο μόχθος, η αφοσίωση και η ενεργητικότητα είναι τα στοιχεία αυτά που από τη μια καθυστερούν την καταξίωση, αλλά από την άλλη δίνουν την απαιτούμενη ποιότητα στην επιτυχία. Την εισαγωγή μου δηλαδή στη Νομική Σχολή τού ΑΠΘ τη βλέπω ως σκαλοπάτι που με πηγαίνει πιο κοντά στον στόχο μου. Το ότι είμαι φοιτήτρια Νομικής δεν σημαίνει ότι έχω κατοχυρώσει το μέλλον μου. Από εδώ και πέρα αρχίζει ένας άλλος αγώνας, ο οποίος όμως έχει ως αρωγό έναν αέρα αυτοπεποίθησης.
Το Αρσάκειο φρόντισε για το επαγγελματικό μέλλον, προτρέποντάς μας να συμμετέχουμε σε διάφορα προγράμματα. Προσωπικά κουβαλάω στις αναμνήσεις μου την επίσκεψη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μέσω τού διαγωνισμού Euroscola το 2012. Η παραμονή μου για μία ολόκληρη μέρα στα έδρανα τού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο μού έδειξε όχι μόνο πώς λειτουργεί ο θεσμός «Ευρωπαϊκή Ένωση» αλλά και την απαιτούμενη συνέπεια για τη συμμετοχή στο πολιτικό γίγνεσθαι. Όλα τα παιδιά τού προγράμματος νιώσαμε ιδιαίτερη ζωντάνια όταν γνωρίσαμε αλλόγλωσσους συνομηλίκους, όταν καταθέσαμε δικό μας «νομοσχέδιο», όταν ακούστηκε η φωνή μας στη μεγάλη αίθουσα. Και φυσικά αυτή η ζωντάνια εξελίχθηκε σε ελπίδα, αισιοδοξία και προσμονή για ένα ουσιαστικά καλύτερο μέλλον.
Ακόμη, η παρακολούθηση μαθημάτων στον Ρητορικό Όμιλο τού Σχολείου με βοήθησε να επιλύω με επιχειρήματα και διάλογο τις όποιες διάφορες μου, αλλά και να γευτώ το γλυκό συναίσθημα τής νίκης στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό ως μέλος τής ομάδας τού Αρσακείου.
Τελικά, ως Αρσακειάδα κατάλαβα ότι η επιτυχία δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα σύνολο πολλών μικρών προσπαθειών που επαναλαμβάνονται κάθε μέρα, είναι η επιβράβευση για την πίστη στις δυνάμεις μας. Εξάλλου, το μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους.
Άνθιμος Τσιλιγιάννης, 4ος στους Μηχανολόγους Μηχανικούς Θεσσαλονίκης (18,80)
Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης
Το Αρσάκειο συνέβαλε στην επιτυχία μου, γιατί έκτισε τις βάσεις πάνω στις οποίες στηρίχτηκε η προσπάθειά μου. Μέσα στο Σχολείο υπήρχε μια σφύζουσα κοινότητα με πλούσια ερεθίσματα, μακριά από ανόητους ανταγωνισμούς και κακοπροαίρετες ζηλοτυπίες. Οι περισσότεροι καθηγητές ενδιαφέρονταν πραγματικά να μας μεταδώσουν τις γνώσεις τους και όχι απλώς να διεκπεραιώσουν τυπικά το ωράριό τους. Κάποιοι από αυτούς ήταν καλά παραδείγματα για το πώς μπορεί κάποιος να μετατρέψει την εργασία του σε λειτούργημα. Με ζήλο και χιούμορ στις δύσκολες στιγμές μάς στήριζαν στην προσπάθειά μας και μας βοηθούσαν να ξεπερνάμε το άγχος και τις δυσκολίες.
Χριστόδουλος Χονδρογιώργης, 9ος στους Χημικούς Μηχανικούς Θεσσαλονίκης (17,80)
Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης
Το να περιγράψει κανείς τα συναισθήματά του καθώς επιτυγχάνει κάποιον στόχο ύστερα από μεγάλη προσπάθεια είναι ίσως τελικά πιο σύνθετο απ’ ό,τι θα περίμενε με μια πρώτη σκέψη. Η χαρά και η ικανοποίηση είναι μάλλον τα πρώτα που έρχονται στο μυαλό. Ταυτόχρονα, κυριαρχεί η ανακούφιση, καθώς η ανησυχία και η αγωνία τού χθες δίνουν τη θέση τους στην ηρεμία και τη σιγουριά τού σήμερα. Σιγουριά και αυτοπεποίθηση για το παρόν αλλά και για το μέλλον, το οποίο βρίσκεται μπροστά μας με όλες τις προκλήσεις και τα διλήμματά του. Αυτοπεποίθηση, η οποία πηγάζει όχι μόνο από την ικανοποίηση τής επίτευξης τού στόχου και την άγνοια των νεανικών μας χρόνων αλλά και από την αίσθηση ότι το σχολείο και η οικογένεια μάς έχουν εφοδιάσει κατάλληλα για το μέλλον. Προσωπικά, θα ήθελα να εκφράσω ακόμη την ευγνωμοσύνη για το Σχολείο μου, χάρη στη βοήθεια τού οποίου η χρονιά, αν και σαφώς δύσκολη, αποδείχθηκε τελικά λιγότερο απαιτητική και πιεστική απ’ ό,τι θα περίμενα στην αρχή της.
http://www.arsakeio.gr/gr/latest-news/15339-epitixies
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου